آموزش زبان انگلیسی با خودآموز DoIT

اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

زبان را از سطح مقدماتی با جی5 شروع کـردم و هم اکنون در سطح پیشرفته advanced (معادل نمره 6 تا 7 آیلتس) ادامه دادم.

اگه DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

"آدم باید برای هر چیزی در جای درستِ آن هزینه کند، مخصوصا در شرایط فعلی که به سختی می توان پول به دست آورد. خودتان بروید و تحقیق کنید، کامنتهای DOIT را در دیجیکالا حتماً بخوانید، آن وقت می بینید چه بسیار بوده اند افرادی که با بهره گیری از جی۵ و دوره آموزش زبان انگلیسی DOIT نتیجه گرفته اند."

"سه سال است که بی وقفه با دوره زبان آنلاین DOIT، انگلیسی می خوانم. چون همیشه دلم می خواست از لحاظ تسلط به زبان به جایی برسم که بتوانم مقاله ها و کتاب های انگلیسی را براحتی بخوانم و همچنین فیلمهای زبان انگلیسی را متوجه بشوم الان هم خیلی راضی هستم."

جهت خواندن متن کامل مصاحبه کلیک کنید!

سوزان عبدی

خرید DOIT از دیجیکالا

پیشنهاد ویژه به زبان آموزان

تخفیف 63 هزار تومانی خودآموز زبان انگلیسی DOIT در دیجی کالا

محبوبترین و کاملترین دوره آموزش زبان انگلیسی

برای خرید کلیک کنید!

کامنت خریداران DOIT در دیجیکالا

برای خواندن کامنتهای دیگر کلیک کنید!

feleshfeleshمصاحبه جی5 با خانم سوزان عبدی

اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

     براستی برای انسانهای موفقی همچون سرکار خانم سوزان عبدی، شانس با تلاش ارتباط مستقیم دارد، هرچه بیشتر تلاش کنید خوش شانس تر خواهید بود. ایشان کارشناس رشته میکروبیولوژی هستند و سه سال است که یادگیری زبان را با دوره آموزش زبان انگلیسی DOIT از سطح Elementary (مقدماتی) شروع کرده اند و در حال حاضر به سطح  Advanced (معادل نمره 6 تا 7 آیلتس) زبان رسیده اند‌. ایشان می گویند: «هروقت قرار است به مسافرت بروم، اولین چیزی که توی چمدانم می گذارم همین جعبه جی۵ و بسته های زبان doit است انگار جزئی جدا نشدنی از زندگی من شده اند.»

تنظیم از: فیروزه جمشیدی

شما یادگیری زبان را از کی آغاز کردید؟

من یادگیری زبان انگلیسی را از سن ۱۲ سالگی در آموزشگاه های زبان شروع کردم اما ادامه ندادم، شاید علتش سبک آموزشی ای بود که هیچ جذابیت خاصی نداشت، طبیعی است که آدم وقتی ببیند بعد از مطالعه زیاد، چیزی یادش نمانده و دارد در جا می زند حس دلسردی پیدا کند‌.

آشنایی شما با جی۵ و خودآموزهای آنلاین زبان DOIT چطور آغاز شد؟

وقتی به این باور رسیدم که نیاز است زبانم را قوی کنم، شروع کردم به تحقیق در مورد یک روش کارآمد. با جی۵ و  آموزش آنلاین زبان DOIT در سایت "دیجی کالا" آشنا شدم، نظرات افرادی را که از این روش استفاده کرده بودند مطالعه کردم و در نهایت تصمیم گرفتم این بسته ها را تهیه کنم.

دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی DOIT

تایم های بی وقفگی شما با DOIT؟

سه سال است که بدون وقفه با خودآموزهای آنلاین زبان DOIT، زبان می خوانم حتی به کنکور هم که رسیدم مطالعه ی زبانم را قطع نکردم و با بسته ۵۰۴ واژه زبان، که از جی۵ خریداری کرده بودم مطالعه ام را ادامه دادم

آیا با DOIT، به آنچه از تسلط به زبان مدنظر داشتید رسیدید؟

بله، همیشه دلم می خواست از لحاظ تسلط به زبان به جایی برسم که بتوانم مقاله ها و کتاب های انگلیسی را براحتی بخوانم و فیلمهای زبان انگلیسی را متوجه بشوم الان هم خیلی راضی هستم.

سبک آموزش آنلاین زبان DOIT را چطور ارزیابی می کنید؟

همه چیز در این کورس (دوره های آموزشی) برایم جدید و جذاب بود و خیلی ذوق داشتم، تیله ها هم برایم فوق العاده جالب بودند. به ازای هربار رعایت تایم دکتر حسابی (اختصاص دادن روزانه زمان و مکان خاصی به یادگیری زبان) یک تیله داخل ظرف شیشه ای می انداختم و به مرور که تعدادشان زیاد می شد با دیدن شان کلی لذت می بردم. همچنین، اپلیکیشن (نرم افزار) DOIT خیلی کامل محتویات آموزشی را ارائه و روند پیشرفت یادگیری زبان را ممکن می کرد.

پیشرفت زبانی خود را چطور احساس کردید؟

چیزی که خیلی برایم جالب است و به همه پز می دهم این است که وقتی نوبت به امتحانات آنلاین زبان می رسد حس می کنم هیچ احتیاجی به دوره و ورق زدن کتاب ندارم، همه مطالب را واقعا در ذهنم دارم.

همراهی مداوم اساتید و مربیان زبان DOIT؟

حضور اساتید و مربیان زبان، خیلی حس دلگرمی ایجاد می کرد که تو تنها نیستی و هم پیگیر روند مطالعه من می شدند و آموزش های لازم را در گروه ها (کلاسها) ارائه می کردند.

خاطره ای زیبا؟

باارزش ترین خاطره ی من زمانی بود که شروع کردم به خواندن رمان انگلیسی "هری پاتر"، چون من از سطح elementary (مقدماتی) شروع کرده بودم و لغات و اصطلاحات زیادی بلد نبودم، با هر سختی که بود تلاشم را می کردم چیزی از آن سر در بیاورم. کلی جی برگ سفارش دادم و شروع کردم به جی برگ نویسی کلمات کتاب، تا جاییکه کتاب را تمام کردم و دیدم که واقعا چقدر خوب توانستم کاری را که برای من بزرگ می نموند با موفقیت از عهده اش بر بیایم.

چند کلامی به زبان انگلیسی؟

.If it wasn't g5 I would probably never wanna learn English again

اگر جی۵ نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

Now I'm in advanced level of English and it's fantastic that I can read English novels, watch series and movies, read stories and speak pretty well

حالا در سطح پیشرفته زبان هستم و اینکه براحتی می توانم رمان های انگلیسی را بخوانم، فیلم ببینم و داستان بخوانم و خیلی خوب صحبت کنم واقعا فوق العاده است.

کلام پایانی؟

به نظرم، آدم باید برای هر چیزی در جای درستِ آن هزینه کند، مخصوصا در شرایط فعلی که سخت می شود پول را به دست آورد. خودتان بروید و تحقیق کنید، کامنتهای DOIT را در دیجیکالا حتماً بخوانید، آن وقت می بینید چه بسیار بوده اند افرادی که با بهره گیری از جی۵ و خودآموزهای آنلاین زبان DOIT نتیجه گرفته اند.


وقت نداری مطالب سایت رو کامل بخونی؟

شماره تماست رو توی کادر زیر تایپ کن و دکمه ثبت رو بزن ما باهاتون تماس می گیریم و همه چیو کامل برات توضیح میدیم




    مشاوره رایگان
    (384 votes, average: 3,45 out of 5)
    Loading...

    دیدگاه ها 6

    1. اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

      سلام محصول جی ۵ چطور هست
      ایا محصول اینترنتی است یا کتاب و سی دی یا و… ؟

      1. اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

        سلام و وقت بخیر خدمت شما بزرگوار…
        دوره های آموزش زبان DOIT دوره ایی کاملا غیرحضوری ست از طریق بسته ی آموزشی ایی که هر ترم برای زبان آموز ارسال میشود و همچنین آموزش آنلاین وآفلاینی که زبان آموز دارد وبا استاد آموزشی از طریق برنامه ی همیار DOIT و اسکایپ در ارتباط هست.نیاز میبینم این نکته رو اضافه کنم که اگر میخواهید محصول فیزیکی براتون ارسال بشه نیاز هست دوره های DOIT رو تهیه بفرمایید و اگر فیزیکی بودن محصول براتون الویت نیست میتونین از محصول الکترونیکی دوره های EDOIT استفاده کنید و جی برگ ها و منابع رو از طریق اپلیکیشن همیار DOIT داشته باشید.

        1. اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

          سلام دوست عزیز من خیلی علاقه دارم به زبان چطوری میتونم فعالیت یادگیریموشروع کنم 🫵🤩

          1. اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

            درود بر شما علی جان…
            یکی از پررنگ ترین و مهم ترین موضوعات برای شروع یادگیری علاقه و انگیزه هست که خوشبختانه شما دارین.برای شروع یادگیری با دوره های doit داخل سایت تعیین سطح کتبی رو شرکت کنین تا مشاورین جهت تعیین سطح شفاهی و راهنمایی های بیشتر باهاتون تماس بگیرن و به امید خدا یک شروع عالی داشته باشین.

    2. اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

      سلام.
      از توضیح های کلی شما چیزی به دست نمی آید تا انگیزه ای برای دریافت محصولات آموزشی شود. من به این شیوه تبلیغ ها کاملا بدبین هستم.
      معمولا پیشنهادهای شگفت انگیز تنها برای فروشنده ارزشمند است و خریدار جز خسارت چیزی بدست نمی آورد. لطفا صادقانه بگویید درقبال پولی که
      می گیرید چه چیزهایی می دهید (لیست بدهید) که رضایت مشتری را جلب می کند.

      1. اگر DOIT نبود، شاید هیچ وقت دوباره شروع به یادگیری زبان نمی کردم.

        درود بر شما دوست عزیز…
        در ابتدا نیاز میبینم در مورد محتوای آموزشی دوره ها کاملا راهنماییتون کنم:داخل هر ترم آموزشی سه تا چهار کتاب کار برای شما تعبیه شده که شامل آموزش ها وفعالیت های خارج از کتاب هست همچنین فایل های صوتی که بعد از خرید دوره از طریق اپلیکیشن همیار doit در اختیار زبان آموز قرار میگیره وکتاب داستان به همراه سی دی فایل صوتی آن.از تمامی لغات واصطلاحاتی که شما در طول هر ترم مطالعه میکنین براتون جی برگ های اماده در نظر گرفته شده تا همراه با جعبه ی یادگیری جی ۵ مطالعه کنین و معجزه ی به حافظه سپاری دراز مدت براتون اتفاق بیوفته…مهم ترین اصلی که در طول دوره های آموزش زبان doit لحاظ شده اصل بی وقفگی هست تا زبان آموز از خطر نیمه کاره رها کردن در امان باشد و پشتکار لازم برای ادامه ی ترم هارو داشته باشد.همچنین بعد از تهیه ی ترم آموزشی مناسبتون وارد کلاس های غیرحضوری میشین و استاد آموزشی شما قدم به قدم راهنماییتون میکنه…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.